Sunday, January 4, 2009

Mutiara kata & inspirasi...

Mutiara Kata


Kalau bercakap serta berfikir cara yang sama, mana mungkin dapat rasa kekayaan.. kerana idea kita masih miskin, ilmu kita masih miskin, pendirian kita masih miskin, percakapan kita terlalu miskin, kebijaksanaan kita terlalu miskin!! Mahukah anda 'transformed' kemiskinan anda menjadi KEKAYAAN yang boleh digunakan sampai bila-bila? Join team kami sekarang!


inspirasiku...


"Mengatakan diri anda lemah sebelum terbukti diri anda memang lemah,itu kelemahan anda yang paling lemah!!"

"If you want to be success @ if you want to get rich, change your attitude not your environment"

"Orang berjaya tak pernah beri alasan sedangkan orang yang beri alasan tak pernah berjaya"
"You do the same, you get the same.. You say the same, you stay the same"

"Orang kaya selalu berfikir HOW? sedangkan orang miskin selalu mengadu WHY?"

"If you don't like the result, change your approach"

"Kata-kata itu penting tapi tanpa TINDAKAN ia SIA-SIA...

Kata-kata itu DUSTA, Tindakan itu KEBENARAN!"

"Don't care what other people's said, just do it! Let time tells"

"Jadilah seperti burung, merasakan rezekinya di hujung sayap,jgn jadi seperti bayi yang merasakan rezekinya di hujung suap.."

"The greater pleasures is when u did that other peoples said u can never do"
---------------------------------------------------------------------------
Assalamualaikum , Salam Sejahtera & Selamat Datang...

Sistem yang ingin saya perkenalkan kepada anda mampu menjana pendapatan sampingan sebanyak RM100 sehari, RM200 sehari, RM300 sehari atau lebih jika anda mempraktikkannya dengan bersungguh-sungguh. Berapa banyakkah pendapatan tahunan yang anda impikan selama ini ? Salam sejahtera. Nama saya Mohd.IkmaL bin Roslan dan ini bukanlah angan-angan mat jenin. Ini adalah satu sistem perniagaan yang mudah, praktikal, dan membawa keuntungan yang lumayan di mana boleh anda mulakan pada bila-bila masa sahaja. Saya tidak menjanjikan anda untuk memperolehi RM300 sehari di dalam jangka masa 24 jam yang terdekat ini, tetapi sekiranya anda mengikuti sistem ini dengan betul dan mempraktikannya dengan bersungguh-sungguh.....tidak mustahil untuk anda mencapai impian anda dalam masa 3 bulan, 6 bulan, atau 12 bulan dari sekarang..!!!Paling istimewanya saya hanya mendaftar sebagai ahli ,mengikuti kursus2 & hanya mengikuti sistem2 yang telah disediakan & alhamdulillah dengan keputusan yang saya ambil setahun yang lepas telah mendatangkan hasil yang betul-betul lumayan.Sekarang,saya juga menyediakan perkhidmatan untuk mengajar sesiapa yang ingin/berminat untuk menerima tunjuk-ajar dari saya . Saya akan mencurahkan segala sistem&cara yang saya pelajari & teknik yang saya gunakan dari A ke Z dan yang mana akan membawa anda ke puncak kejayaan .... dengan syarat anda sanggup melakukannya dan mempunyai komitmen yang kuat.
sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di 016-9001 001 atau
hantarkan email ke :- msi.program2u@gmail.com / mal.group2u@gmail.com

No comments:

2009 Millionaire in the making

2009 Millionaire in the making